Njetushka - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kirsten Verpaalen - WaarBenJij.nu Njetushka - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kirsten Verpaalen - WaarBenJij.nu

Njetushka

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

31 Januari 2008 | Nederland, Nijmegen

De koningin is jarig, carnaval staat voor de deur en de wind raast om de flat.

Het stormt ook in mijn hoofd sinds ik vandaag te horen heb gekregen dat ‘Kyrgyzstan’ niet doorgaat. Lees: dat ik de functie van Programme Manager niet aangeboden krijg van de Danish Refugee Council, mijn laatste werkgever. Solliciteren was het proberen meer dan waard, al realiseerde me dat ik nagenoeg geen managementervaring of financiële achtergrond heb. Op het gebied van asiel, een ander onderdeel van de functie, heb ik me de afgelopen drie maanden wel bewezen en mijn kennis van het Russisch, nog steeds de voertaal in ambtelijk Kyrgyzstan, werd geroemd. Maar de sponsors van wie de Danish Refugee Council afhankelijk is, zouden van mijn kandidatuur moeilijk te overtuigen zijn zonder die gedegen kennis van managementzaken. Een begrijpelijk risico van hen uit bezien, maar o zo jammer voor mij, die zo graag nog terug gegaan was om dit in de praktijk te leren.

Is het Kyrgyzstanboek nu definitief gesloten? Natuurlijk niet! Maar wanneer ik weer in de gelegenheid zal zijn om dit weblog voort te zetten, durf ik niet te zeggen.

  • 31 Januari 2008 - 20:01

    Mariette:

    Wat jammer, Kirsten!
    En wat goed dat je het toch geprobeerd hebt! Ben je weer naar Kopenhagen gevlogen?
    We zien je weblog wel weer eens opduiken, al is het misschien over 1 of 2 jaar.

  • 31 Januari 2008 - 20:47

    Jacoba:

    Wat jammer joh! Maar er komt vast wel weer iets goeds voorbij. Je gaat toch wel door met schrijven, als het niet hier is, dan elders?

  • 31 Januari 2008 - 21:18

    Edwin:

    Balen! Maar eens met Jacoba. In ieder geval gewoon verder schrijven hoor!!!

  • 31 Januari 2008 - 21:23

    Richarda:

    Lieve Kirsten,

    Heel jammer voor je dat die baan niet doorgaat. Dat moet een grote teleurstelling voor je zijn.
    En inderdaad weten ze 'daar' wat je wel waard bent.
    Wie weet doen ze ooit nog eens een beroep op je voor een andere functie.
    Maar nu eerst weer bijkomen van deze teleurstelling.

    Heel veel sterkte en een dikke kus van mamma

  • 01 Februari 2008 - 07:03

    Nienke:

    Lieve Kirsten, wat ontzettend rot!!! Ik had het je zo gegund en zag het helemaal voor me. Echt niet leuk! Kon je slapen vannacht?
    Nou, je hebt gelukkig heel wat in je mars, dus je zal zeker een andere weg naar Kirgizstan vinden. En zoals de anderen ook zeiden: in elk geval blijven schrijven!

  • 01 Februari 2008 - 14:47

    Hans Ludwig:

    Moedig je pogingen, Kirste. Je cv is weer langer geworden. En wie waagt, die wint uiteindelijk. Financiële achtergrond zou nog te leren zijn, maar... zou je dat echt leuk vinden? En die managementervaring, ook dat kun je leren als iemand je maar de gelegenheid geeft om het aansturen van een team en het nemen van verantwoordelijkheid te laten ervaren. Wil je dat ook echt?
    En nu?

  • 02 Februari 2008 - 08:52

    Carsten:

    jammer.

  • 02 Februari 2008 - 18:38

    Margreet:

    Ach, ach, wat had ik het je gegund Kirsten...................misschien is dit "nodig" om iets te creeren, wat nog mooier/beter/........., voor je is???

    Tijd zal het leren........veel goeds!

    Liefs, margreet

  • 06 Februari 2008 - 16:44

    Hanneke:

    He Kirsten,

    Wat ontzettend balen! En nu? Ik heb trouwens ontslag genomen en per 1-2 heb ik een andere baan.

    Groetjes!

  • 02 Maart 2008 - 19:26

    David:

    Hoi Kirsten,
    Heel erg jammer voor je... ik weet niet waar je nu bent - ik ben nogal slorig met contacten houden! Ben je nu in NL?
    Graag wil ik weer iets van je horen (natuurlijk!) Ik heb inmiddels een behoorlijk vooraadje vodka - dus als je zin hebt om 'to drown your sorrows'. laat het me weten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Welkom op mijn weblog! Ik probeer je op deze plek op de hoogte te houden van mijn reizen, werkervaringen en daarmee verbonden randverschijnselen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 40725

Voorgaande reizen:

01 Mei 2009 - 07 Juni 2009

Home sweet Home

Landen bezocht: